Begon met het maken van medische benodigdheden en verdiende 3 miljard van een katoenplant

Mar 26, 2020
Begon met het maken van medische benodigdheden en verdiende 3 miljard van een katoenplant

Het is niet alleen een moeder- en babymerk dat Baoma moet opslaan, maar ook een uitgebreid katoenen lifestyle-merk.


Het werd slechts 9 jaar geleden opgericht en de verkoop bedroeg vorig jaar meer dan 3 miljard yuan!


Het is het "katoentijdperk", opgericht door Li Jianquan!


Tien jaar medische verkoop, eigen medisch bedrijf


Li Jianquan, die in 1978 afstudeerde aan de Hubei Foreign Trade School, werd voor tien jaar toegewezen aan Hubei Medical and Health Products Import and Export Corporation.


In 1988 kwam hij er plotseling achter en besloot hij naar het zuiden te gaan om een ​​bedrijf te starten in Guangdong. Gezien zijn eerdere medische werkervaring startte hij als OEM van medische accessoires, zoals gaas, een stabiel medisch bedrijf.


Op dat moment was het bedrijf vrij groot, met duizenden werknemers, de producten kwamen in meer dan 600 ziekenhuizen en bijna 20.000 apotheken over de hele wereld en werden met succes vermeld in de Verenigde Staten!


Het is nog niet gedaan. Hij vocht honderden miljoenen yuan om de "technologie van niet-geweven spunlace-katoen" te ontwikkelen. De gemaakte katoenen stof was zacht en huidvriendelijk en de productietijd werd verkort van 2 maanden tot 2-3 dagen. !!


De katoentechnologie heeft echter in binnen- en buitenland geen medische certificering kunnen behalen en de held kan geen plaats vinden om deze te gebruiken. Li Jianquan was woedend om zijn eigen merk "Cotton Age" te creëren en heeft sindsdien een woedend katoenimperium gecreëerd!


Vul de blanco van de binnenlandse moeder- en babymarkt, katoenmateriaal


Het uitbreken van de verkoop van katoenmateriaal is geen toeval. Destijds waren de materialen van moeders en zuigelingen in huis voornamelijk synthetisch textiel. Met de verandering van het concept van vruchtbaarheid van mensen werden de eisen voor moeder- en babyproducten steeds hoger. De natuurlijke onschadelijke kenmerken van het katoen-tijdperk trokken consumenten enorm aan.


Li Jianquan zag de pijnpunten van consumenten en maakte van natuurlijk katoen het grootste verkoopargument van zijn producten. Hij controleerde strikt de kwaliteit van katoen en producten.


Toen Li Jianquan medische voorraden maakte, wist hij dat hij nauwgezet en rigoureus moest zijn. Nadat hij uit het medische bedrijf kwam, maakte hij nog steeds producten met verantwoordelijkheidsgevoel.


Het onderzoek en de ontwikkeling van producten in het katoen-tijdperk vallen allemaal onder de verantwoordelijkheid van hun eigen stabiele medische zorg, van katoenen zachte handdoeken, vochtige doekjes, zakdoeken, badhanddoeken tot quilts, luiers, baby-ondergoed, tot maandverbanden, wattenschijfjes, postpartum buikriemen, ondergoed, nauwsluitend katoenen ondergoed, enz., het katoenen tijdperk veroverde de gebruiker met hoge normen voor medisch textiel en vulde ook een groot gat in de katoenen materiële producten van de binnenlandse moeder- en babymarkt!


Meer dan 150 direct bediende winkels, online en offline kanaalintegratie


Aan het begin van het katoen tijdperk wilde ik de supermarkt in, maar vond de toegangsprijzen van supermarkten als Rainbow en Carrefour te duur! Oorspronkelijk was hij een jong klein merk en de toegangsprijs van tientallen miljoenen in de beginfase was voor niemand ondraaglijk!


Li Jianquan besloot een omslachtige route te nemen en sprak eenvoudigweg tientallen miljoenen zelfgebouwde winkels uit. Deze methode is onverwacht goed, omdat consumenten de kwaliteit van katoen echt willen voelen, en meer dan 30 steden meer dan 150 rechtstreeks te bedienen winkels hebben geopend, is het de kwaliteit van het product. Ook kan de monnik de tempel niet runnen!


Niet alleen dat, het katoenen tijdperk heeft ook meer dan 2100 commerciële supermarkten betreden, zoals China Resources Vanguard, RT-Mart, AEON, Carrefour, Renrenle, Tianhong, en heeft met succes het merkvertrouwen opgebouwd.


Li Jianquan achtervolgde ook een golf van e-commerce (officiële websites, JD.com, Tmall, Vipshop en andere reguliere e-commerceplatforms) en nodigde een groep e-commerceprofessionals uit om te promoten en te opereren! Het is nog maar een jaar online, met een omzet van 10 miljoen yuan!


Vestig Chief Experience Officer, mond-tot-mondreclame Marketing breekt 100 miljoen dagen


In het katoentijdperk leerden we geavanceerde buitenlandse marketingcases, zetten we verschillende functies op, zoals 'chief experience officer' en 'mysterieuze klant', en waren we vastbesloten om uit te gaan van de behoeften van gebruikers en van gebruikers te komen.


The Cotton Age heeft verschillende gebruikers bijeengeroepen die "vereisten voor producten hebben, op de hoogte zijn van gebruikers en bereid zijn om zichzelf te uiten". Door nieuwe producttests en gebruikersfeedback is de meest authentieke mond-tot-mondreclame van Cotton Age-producten verspreid, waardoor een golf van fangebruikers is ontstaan. Fanatisme!


Op deze basis, om de servicekwaliteit van offline winkels en supermarkten te beheersen, en om bekend te zijn met de behoeften van eerstelijnsgebruikers, lanceerde de Cotton Age het "mystery customer" -project, waarbij het echte winkelproces van winkelgidsen en gebruikers en feedback geven aan het hoofdkantoor. , En uiteindelijk verbeterde service en productkwaliteit!


Daarnaast organiseert de Cotton Age ook actief verschillende offline ouderschapscolleges, conferenties, enz., Die het levensconcept van de Cotton Age virtueel promoten, en nodigt leden uit om persoonlijk deel te nemen aan het ervaren van producten en de verbinding tussen gebruikers en merken te verdiepen.